BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
En sagsbehandler på personlige hjælpemidler i Administrationen skal på barsel, derfor søges der en vikar pr. 1. september 2023.
Den ugentlige arbejdstid er 37 timer.
Den fysiske placering er på Områdekontoret Rødding, Østergade 28, 6630 Rødding.
Ældre & Rehabilitering er en udviklingsorienteret afdeling med omkring 850 medarbejdere fordelt på institutioner rundt i kommunen. Den centrale myndigheds-, konsulent-, og administration placeret på områdekontoret i Rødding.
Teamet refererer til Leder af Myndighed - Ældre. Du vil blive en del af Ældre & Rehabiliterings administration som har mange forskellige arbejdsopgaver, håndtering af elevområdet ifht Social og Sundheds – uddannelserne, opgaver som relaterer sig til HR og økonomi og diverse administrative opgaver. Dine opgave bliver hovedsageligt myndighedsbehandling i forhold til personlige hjælpemidler.
- Myndighedsopgaver i forbindelse med behandling af ansøgninger om personlige hjælpemidler.
Myndighedsopgaven indebærer; Modtagelse af elektroniske ansøgninger fra borgerne, vurdere om de er omfattet af personkredsen til §112 i Serviceloven samt træffe afgørelser. Betaling af regninger. Eksempler på personlige hjælpemidler kan være proteser, parykker, kompressionsstrømper, brystproteser, benproteser mm.
- Administrativ support til ledelsen i Ældre & Rehabilitering.
- Pasning af ældreområdets telefon.
I det daglige arbejde har du stor indflydelse på tilrettelæggelse af egne opgaver. I teamet lægges der vægt på, at alle hjælper hinanden.
Vi kan tilbyde:
- Oplæring og faglig sparring
- Kollegial og ledelsesmæssig støtte og vejledning
- En afdeling, der er i stadig forandring og udvikling
- Et fagligt spændende job
- Fleksible arbejdstider
- Gode kolleger
Vi ønsker en kollega der:
- Har en administrativ uddannelse, gerne med erfaring i offentlig administration
- Meget gerne erfaring med sagsbehandling vedr. personlige hjælpemidler.
- Har gode kommunikative kompetencer – mundtligt såvel som skriftligt - det gælder gode evner til at kommunikere med borgere, samarbejdspartnere og kolleger, så de føler sig hørt og mødt
- Har en positiv tilgang til den digitale verden og flair for it. Til orientering benyttes følgende systemer i afdelingen: KMD Rollebaseret, ESDH-systemet Acadre, omsorgssystemet Nexus, økonomisystemet Prisme og Office-pakken
- Kan holde overblikket i en ikke altid forudsigelig hverdag
- Er pligtopfyldende, mødestabil, struktureret og dedikeret til sit arbejde
- Er fleksibel og imødekommende
- Kan arbejde selvstændigt og tage ansvar
Løn og ansættelse: I henhold til gældende overenskomst og principperne for Ny løn.
Ved ansættelse i stillingen skal straffeattest afleveres.
Ønsker du at høre mere om stillingen, kan der rettes henvendelse til Leder af Myndighed – Ældre, Vibeke Hartmann Enemark på telefon 29 63 30 55, som er at træffe i uge 29 + 33.
Ansøgningsfrist: torsdag den 17. august 2023 kl. 8:00
Ansættelsessamtaler afholdes den 22. august 2023 fra kl. 10.00
Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge stillingen.
Send ansøgningen ved at bruge knappen ”Ansøg”. Vigtigt: søg venligst via Vejen Kommunes hjemmeside. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejen Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Vejen Kommune, Østergade 28, 6630 Rødding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://vejen.career.emply.com/ad/barselsvikariat-sagsbehandler-til-personlige-hjaelpemidler-aeldre-rehabiliteri/l7fp7l/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877559