Vi søger dig, der har fokus på den gode kundeoplevelse. Du brænder for at hjælpe kunderne godt videre og ønsker, at de tydeligt mærker, at vi er et godt sted at være. Nu har du muligheden for at blive en del af det team, som hver dag bidrager til at give mange af vores kunder en positiv oplevelse.
Som kundemedarbejder i vores kundeservice får du en alsidig hverdag med varierende opgaver. En del af opgaverne løses, mens du har kunderne i telefonen, men sammen med resten af kundemedarbejderteamet håndterer du også andre opgaver i dagligdagen. I telefonen hjælper og vejleder du kunderne inden for daglig økonomi, herunder net- og mobilbank samt digitale løsninger. Andre opgaver kan for eksempel være at hjælpe med administrative opgaver for vores rådgivere, og spænder vidt lige fra onboarding af foreninger til kontoadministration. Du får derfor en vigtig rolle i at sikre en god kundeoplevelse og hjælpe dem bedst muligt videre.
Vi sørger for, at du bliver godt klædt på til opgaven. Både ved at du bliver lært grundigt op i afdelingen, men det kan også være sidemandsoplæring hos en kollega i en afdeling eller relevante kurser. Kort sagt: Vi hjælper dig godt i gang med udgangspunkt i din viden og dine kompetencer.
Sydjysk Sparekasse
Du bliver en del af et samlet team bestående af 19 kundemedarbejdere fordelt på forskellige lokationer. Til denne stilling søger vi en ny medarbejder, der vil have sin daglige arbejdsplads i Rødding. Hele teamet er kendetegnet ved højt humør og en uformel omgangstone. Her er plads til at have det sjovt i en travl hverdag, hvor vi også husker at fejre både små og store succeser. Sydjysk Sparekasse er i en spændende udvikling med fokus på høj kundetilfredshed, lokal forankring og høj medarbejdertilfredshed. Vi værdsætter et stærkt fagligt miljø og fællesskab.
Dine primære arbejdsopgaver vil omfatte:
- Kundeservice over telefonen samt omstilling.
- Vejledning af kunder, så de kommer godt videre med spørgsmål til daglig økonomi – blandt andet via net- og mobilbank.
- Håndtering af mange forskelligartede opgaver
- At være nysgerrig på kundernes behov, så de får den rette service og support.
Vi tilbyder:
- En spændende og varieret hverdag i en sparekasse i udvikling.
- Et stærkt kollegialt fællesskab med faglig sparring.
- Gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
Vi forventer, at du:
- Kan levere en god kundeservice over telefonen
- Er serviceorienteret og udadvendt
- Har erfaring med kundedialog
- Arbejder struktureret og selvstændigt, men også trives med samarbejde og sparring med kollegaer.
Vil du med på holdet?
Vi håber, at jobbet har fanget din interesse, og at du vil med på holdet. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdedirektør for Backoffice og kundeservice Merethe Fløjstrup på tlf. 40 12 94 50 eller HR-chef Henrik Matthesen på tlf. 22 93 36 37.
Send din ansøgning hurtigst muligt via vores hjemmeside www.sydjysksparekasse.dk. Vi holder løbende samtaler og lukker stillingen, når den rette kollega er fundet.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejen Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Sydjysk Sparekasse, Frøsvej, 6630 Rødding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-02-2026;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/12fc33de-d9cb-43a1-bf90-9b8a54f32e8a