Woodpack Denmark A/S i Jels er i rivende udvikling og søger derfor en kontorassistent til vores administration med tiltrædelse snarest muligt.
Der er tale on en nyoprettet stilling med et bredt all-round ansvarsområde hvor du, i tæt samarbejde med ledelsen, er bl.a. med til at sikre den daglige drift i virksomheden.
Som person er du udadvendt, lyttende og pligtopfyldende. Du kan samle flere tråde og være med til at strukturere din arbejdsdag.
Arbejdsopgaver
Assistere produktionsafdeling med dokumentation
Assistere indkøbsafdeling med bestilling af varer, fragt samt lagerstyring
Opfølgning og kontakt til leverandører
Ekspedition af varer, oprettelse af forsendelses dokumentation
Kvalitets- og dokumentstyring iflg. virksomhedens certificeringer og procedurer
Forberede mødelokale, oprydning mv.
Arkivering af dokumentation
Ad-hoc opgaver
Faglige kompetencer
Relevant uddannelse og/eller erfaring
Dansk og engelsk i skrift og tale
Struktureret og detaljeorienteret tilgang
Gode IT-kundskaber
Vi tilbyder
Fuldtidsstilling på 37 timer i ugen
Løn efter kvalifikationer
Pension
En arbejdsplads, hvor du selv kan være med til at tilrettelægge din dag
En virksomhed i udvikling
En virksomhed med en flad organisation
Arbejdsplads ligger i Jels og arbejdstid er mandag – torsdag kl. 07:00 – 15:30 samt fredag kl. 07:00 – 12:30.
Ved spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os per mail pk@woodpack.dk
Vi glæder os til at høre fra dig!
www.woodpack.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejen Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
WOODPACK DENMARK A/S, Sønderfenne, 6630 Rødding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6157987