Sagsbehandler til personlige hjælpemidler i Ældre & Rehabilitering - Vil du være med til at gøre en forskel?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

En sagsbehandler på personlige hjælpemidler i Myndighedsafdelingen har søgt nye udfordringer, derfor søges en ny kollega pr. 1. november 2024, gerne før.
Den ugentlige arbejdstid er som udgangspunkt 37 timer.

Den fysiske placering er på Områdekontoret Rødding, Østergade 28, 6630 Rødding.
Du vil blive en del af Ældre & Rehabiliterings myndighedsafdeling som har mange forskellige arbejdsopgaver og der refereres til Leder af Myndighed – Ældre. 


Stillingen indeholder:

  • Myndighedsopgaver i forbindelse med behandling af ansøgninger om personlige hjælpemidler. 

    Myndighedsopgaven indebærer; Modtagelse af elektroniske ansøgninger fra borgerne, vurdere om de er omfattet af personkredsen til §112 i Serviceloven samt træffe afgørelser. Betaling af regninger. Eksempler på personlige hjælpemidler kan være proteser, parykker, kompressionsstrømper, brystproteser, benproteser mm.
     
  • Myndighedsopgaver i forbindelse med behandling af ansøgninger om omsorg, social og specialtandpleje.
    Indebærer modtagelse af ansøgninger fra borgere vurderer om de er omfattet af personkredsen, afregning til regionen og udsendelse af fakturaer til borgerne.
     
  • Myndighedsopgaver og økonomiske beregninger i forbindelse med bevilling af Handicapegnede biler jf. servicelovens §114. Samt mødedeltagelse i Bilstøtteteamet.

I det daglige arbejde har du stor indflydelse på tilrettelæggelse af egne opgaver. I Myndighedsafdelingen lægges der vægt på, at alle hjælper hinanden.

 

Vi ønsker en kollega der:
  • Har en administrativ uddannelse, gerne med erfaring i offentlig administration
  • Meget gerne erfaring med sagsbehandling.
  • Har gode kommunikative kompetencer – mundtligt såvel som skriftligt - det gælder gode evner til at kommunikere med borgere, samarbejdspartnere og kolleger, så de føler sig hørt og mødt
  • Har en positiv tilgang til den digitale verden og flair for it. Til orientering benyttes følgende systemer i afdelingen: KMD Rollebaseret, ESDH-systemet Acadre, omsorgssystemet Nexus, økonomisystemet Prisme og Office-pakken
  • Kan holde overblikket i en ikke altid forudsigelig hverdag
  • Er pligtopfyldende, mødestabil, struktureret og dedikeret til sit arbejde
  • Er fleksibel og imødekommende
  • Kan arbejde selvstændigt og tage ansvar

Vi kan tilbyde:

  • Oplæring og faglig sparring
  • 1 kollega som i hverdagen sidder med samme opgaver som dig.
  • Kollegial og ledelsesmæssig støtte og vejledning
  • En afdeling, der er i stadig forandring og udvikling
  • Et fagligt spændende job
  • Fleksible arbejdstider
  • Gode kolleger


Ældre & Rehabilitering er en velfungerende og udviklingsorienteret afdeling, som har fokus på at understøtte borgernes selvstændighed og livskvalitet bedst muligt med forebyggelse, sundhedsfremme og rehabilitering.

Løn og ansættelse: I henhold til gældende overenskomst og principperne for Ny løn.
Ved ansættelse i stillingen skal straffeattest afleveres.

Ønsker du at høre mere om stillingen, kan der rettes henvendelse til Leder af Myndighed – Ældre, Vibeke Hartmann Enemark på telefon 29 63 30 55. 

Ansøgningsfrist: Onsdag 4. september 2024 kl. 12:00
Ansættelsessamtaler afholdes den 10. september 2024.

Søg stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning".

Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge stillingen.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejen Kommune, Østergade 28, 6630 Rødding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6097144

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet